درباره ارسال پيامك بيشتر بدانيم

 

ارسال نامحدود پیامك رایگان - پرتال رایگان پیامك - پشتیبانی رایگان - خط مجازی اس ام اس رایگان ؟؟؟ !!!

 

اصطلاحات تبلیغاتی زیادی در بسترهای مختلف تبلیغاتی من جمله اینترنت وجود دارد كه برخی از آن اصطلاحات را ملاحظه نمودید.

بله درست است؛

شركت ؟؟؟؟؟ ارائه دهنده پیام كوتاه رایگان در ایران است، شما هم میتوانید از قسمت دموی نرم افزار تعداد محدودی پیامك رایگان به شماره‌های دلخواه ارسال نمایید.

؟؟؟؟؟؟  ارائه دهنده پرتال پیام كوتاه رایگان است، شما با خرید هر یك از تعرفه‌های پكیج‌های موجود یك پرتال پیامك رایگان دریافت خواهید كرد.


شرکت ؟؟؟؟؟؟؟ خط اس ام اس رایگان به عموم واگذار می‌نماید و با خرید هریك از بسته‌های نرم‌افزاری بصورت خودكار برای متقاضیان فعال خواهد شد.

اگر در گوگل جستجو كنید بعضی از سایت‌ها حتی ادعا میكنند که: هر پیامك 85 ریال، هر پیامك 80 ریال، هر پیامك 70 ریال و یا ارسال اس ام اس انبوه با قیمت باورنكردنی و ... را ارائه می‌كنند.

اما این مطالب فقط و فقط برد تبلیغاتی دارد كه افراد سودجو از این طریق با افكار مشتریان بازی کرده و قصد گمراهی آنان را دارند
   

sms-marketing-mobile

خلاصه کلام اینکه باید همیشه در نظر داشت که ارسال پیامک نیز خدمتی است که مانند باقی خدمات هزینه ای دارد اما مشتری می توانند بادقت و تیزهوشی خود، شرکتی با سابقه و خوشنام را برای دریافت خدمات انتخاب کرده و در عین حال که با هزینه مناسبی ارسال پیام خواهد داشت از اطمینان خوبی نیز در مورد دریافت خدمات برخوردار باشد.

 

 

 

telephone

(051) 361 05

مشهد ، چهار راه فرامرز عباسی، مجتمع یاس، واحد 301 و 302

پست الکترونیک : info [@] Orash.ir

عضویت در خبرنامه

بالا