داستان اوراش

گروه نرم افزاری اوراش فعالیت خود را سال ۱۳۸۸ آغازنمود و درابتدای فعالیت خود اقدام به تولید نرم افزارهای کاربردی جهت امور حسابداری ویژه بنگاه های اقتصادی نمود. گام بزرگ در راستای توسعه فعالیت های شرکت، تولید محصولی تخصصی مطابق با استانداردهای حوزه تخصصی مالی و حسابداری بود که در دستور کار قرار گرفت. برای این منظور کار گروه حرفه ای متشکل از صاحبنظران با سابقه مالی و کارشناسان متخصص برنامه نویسی و بانک های اطلاعاتی تشکیل شد. در نهایت تحلیل و طراحی و پیاده سازی محصولی جامع با عنوان سیستم یکپارچه مالی اوراش تولید شد. این محصول همچون موجودی زنده در حال رشد و تکامل می باشد. به روز بودن محصول مطابق با استداندارد ها و دستورالعمل های روز و از سویی پویایی و متعطف بودن در استقرار بروزترین ویژگی آن است. هر یک از بخش های ذکر شده فوق بر اساس چشم انداز و اهداف سازمان فعالیت های خود را زیر نظر مدیر واحد مربوط انجام می‌دهد. با توجه به نوع فعالیت شرکت و ماهیت خدماتی بودن آن، خط مشی و سیاست های کلان شرکت، در جهت تولید محصولی با حداکثر کیفیت و ارایه خدمات پشتیبانی مطلوب جهت کسب بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان است.از نقطه نظر استراتژی تولید محصول، تحلیل و پیاده سازی نرم افزار بر پایه فرآیندهای مالی موجود در بنگاه های اقتصادی در نظرگرفته شده است از این رو محصولات به گونه ای طراحی شده است که حداکثر انعطاف پذیری جهت استقرار در شرایط گوناگون را دارا باشد.

چشم انداز

یکی از ده شرکت برتر طراحی و تولید سیستم های یکپارچه مالی در ایران طی پنج سال‌آینده

ماموریت

شناسایی, تحلیل, طراحی, توسعه, فروش و خدمات پس از فروش سیستم‌ های یکپارچه مالی و صنعتی (MIS)

شعار ما

اوراش؛ راهکاری ساده برای حل مسئله ای بزرگ

1
اصل اول

ریسک پذیری و نوآوری

همه چیز از ریسک پذیری و نوآوری ما ريشه می گیرد. ریسک پذیری اولین دارایی متخصصین گروه نرم افزاری اوراش بود و وقتی با نوآوری ادغام شد شگفتی آفرید.

2
اصل دوم

توجه به جزئیات

درهمه چیز به جزئیات توجه میکنیم. توجه به جزئیات دومین اصل فرهنگ سازمانی اوراش است.

3
اصل سوم

کارتیمی

موفقیت ما برمبنای کارتیمی شکل گرفته است.

4
اصل چهارم

نتیجه گرائی

روحیه نتیجه گرایی در هر سازمانی پشتوانه دستاوردهای مشتری است. گروه نرم افزاری اوراش ایده ها را به واقعیت تبدیل می کند. به کسب و کارمشتریان خود سرعت می دهیم تا در بازار از رقبای خود پیشی بگیرند.

5
اصل پنجم

ارزشهای انسانی

توجه به اصول اخلاقی و انسانی و ارزشهای فردی کارکنان و مشتریان و کاربران والاترین ارزش در گروه نرم افزاری اوراش است که با تکیه به ارزشهای سازمانی جنبه ای متعالی پیدا کرده است. بالاترین میزان رضایت مشتری دارائی غیر قابل توصیف ماد برابررقباست.

6
اصل ششم

رقابتی بودن

گروه نرم افزاری اوراش به پشتوانه نگاهی کامل گرا بجای کمال گرا بزرگترین رقیب خود است. ما هرروزبا دیروز خود رقابت می‌کنیم.

7
اصل هفتم

ثبات و پایداری

ما براساس این اصل ثابت قدم درمسیر نیل به اهداف سازمان گام بر می ‌داریم.

اوراش 1400 در یک نگاه

۲۰۰ متر توسعه فیزیکی دفتـر شـرکت
افــزایش بیش از ۱۰ نفـر در توسعه منابع انسانی سازمان
برگزاری ۵ همایش و رویــــدادتخصصـی
%۹۴ رضایتمندی و ارتقاء سطح کیفی پشتیبانی
%۷۳ بهبـود مستمـر سطح کیفی محصولات
برگزاری بیش از ۳۵۰۰ نفر ساعت جلسات مهـارت آموزی پرسنـل
%۶۵ توسـعه بـازار و گسترش شبکه ی کاربران
%۶۰ توسعـه درتوليـد محتــوای کاربردی و تخصصی درفضای مجازی
ارتباط فعال بادانشگاه ها و مـراكـز آمـوزش عـالـي