از ثبت نام تا ارسال صورتحساب به سامانه مودیان کنارتان هستیم

اطلاعات بیشتر
مدیر سایت 10827

آموزش فعال سازی سیستم یکپارچه مالی اوراش

آموزش فعال سازی سیستم یکپارچه مالی اوراش

در سیستم یکپارچه مالی اوراش شما باید پس از اتصال قفل سخت افزاری به کامپیوتر، در اولین اجرا فعال سازی نرم افزار را انجام دهید که در ادامه به توضیح این مورد خواهیم پرداخت.

ابتدا قفل را به سیستم متصل کنید و نرم افزار را اجرا کنید.
 
در این فرم شماره قفل یا همان شماره بسته و همچنین یک سریال سه بخشی وجود دارد برای دریافت کد فعال سازی بر روی لینک مربوطه باید کلیک کنید

 

 

پس از کلیک بر روی لینک به صفحه سایت هدایت خواهید شد.

 

 

پس از کلیک بر روی دکمه ورود به سایت با صفحه بالا روبرو خواهید شد در صورتی که نام کاربری را می دانید وارد سیستم شوید و در غیر این صورت با شماره 051361050 تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی جهت ورود به سیستم به شما کمک کنند، پس از ورود با صفحه زیر رو برو خواهید شد.

 

 

در بخش سمت راست بر روی گزینه فعال سازی قفل کلیک کنید و در سمت چپ لیستی از همه قفل های خریداری شده نمایش داده می شود بر روی فعال سازی قفل مورد نظر کلیک کنید تا صفحه زیر برای تایید کد فعال سازی باز شود.

 

 

همان سه بخش فرم فعال سازی را در این فرم وارد کنید و بر روی دکمه دریافت کد کلیک کنید، کد تولید شده قفل مورد نظر را انتخاب کنید و در همان فرم نرم افزار جای گذاری کنید.

 

به این صورت مراحل فعال سازی به اتمام می رسد.

 

اخبار مرتبط

نظرات شما کاربران (2 نظر)

مهرداد - 1398/09/05 08:21:26 ق.ظ. 0 0

پاسخ

سلام ما برای خرید دو تا سوال داریم . ۱ _اگر ویندوز به هر دلیل معیوب شود واحتیاج به نصب داشته باشد .کد فعال سازی اولیه نرم افزار حسابداری کار می کند یا به ازای هر نصب ویندوز باید از شرکت کد فعال سازی جدید بگیریم. ۲_ اگر ما نخو اهیم بعد از گارانتی یکساله آپدیت جهت ارتقا بگیریم تا چه محدوده زمانی می توان از نرم افزار استفاده کرد .یا به اصطلاح بعد از مدتی مشخص نرم افزار غیر فعال نمی شود .

مدیر سایت - 1402/10/17 07:54:54 ق.ظ.

با سلام و درود در پاسخ به پرسش شما بایستی عرض کنیم که هیچ محدودیتی وجود ندارد. جهت دریافت کد فعالسازی می توانید آن را از قسمت پروفایل خود درخواست نمایید.

نظرات

  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
*
*

آخرین مقالات

مشاهده همه