چگونگی انتقال نرم افزارهای اوراش به ویندوز جدید

 

 می خواهم ویندوز کامپیوتر خود را عوض کنم، چگونه می توانم اطلاعات نرم افزار چاپ چک / چک و بانک را به ویندوز جدید منتقل کنم؟

 
1- نرم افزار خود را باز کرده و به منوی امکانات بروید و سپس گزینه ایجاد فایل پشتیبان را کلیک کنید، در پنجره انتخاب مسیر ایجاد فایل پشتیبان مسیری را انتخاب کنید که بعد از نصب ویندوز اطلاعاتش حذف نشود (مثلا درایو E) فایل پشتیبان در مسیر تعیین شده ایجاد گردید.
 
2- به منوی راهنما مراجعه کنید و سپس گزینه فعال سازی را کلیک نمایید و اطلاعات کاربری (شناسه کاربری و کد فعال سازی) خود را یادداشت نمایید.
 
3- در صورت طراحی قالب های چاپ اختصاصی به منظور انتقال قالب های طراحی شده به مسیر برنامه مراجعه نموده و پوشه Prints را کپی نمایید. (این مورد قالب های چک را شامل نمی شود)
 
4- حال می توانید مراحل نصب ویندوز جدید را انجام دهید.
 
5- بعد از نصب ویندوز جدید می توانید آخرین نسخه نرم افزارهای اوراش را از مرکز دانلود ، دریافت نموده و نصب نمایید.
 
6- بعد از نصب برنامه باید عملیات فعال سازی برنامه صورت گیرد، که باید مجدد به منوی راهنما رفته و گزینه فعال سازی را کلیک نمایید و اطلاعات فعال سازی خود را در بخش مربوطه وارد نمایید.
 
7- در این مرحله به منوی امکانات مراجعه نموده و سپس گزینه بازیابی فایل پشتیبان را کلیک نمایید و مسیر فایل پشتیبان ایجاد شده در مرحله اول را به نرم افزار بدهید، تا عملیات بازیابی اطلاعات انجام پذیرد.
 
8- در صورت طراحی قالب های چاپ اختصاصی به منظور انتقال قالب های طراحی شده پوشه Prints ی را که در مرحله 3 کپی گرفته بودید، را در مسیر برنامه مجدد کپی نمایید.
 
 
حال می توانید از نرم افزار خود استفاده نمایید
 

 

telephone

(051) 361 05

مشهد ، چهار راه فرامرز عباسی، مجتمع یاس، واحد 301 و 302

پست الکترونیک : info [@] Orash.ir

عضویت در خبرنامه

بالا