تعهــــدات فروش و پشتیبانی نرم افزارهای اوراش

تعهــــدات فروش نرم افزارها

1. نرم افزارهاي موضوع قرارداد ، مشمول تمامي مزايا و حمايتهاي مندرج در قانون حمايت از حقوق پديد آورندگان نرم افزارهاي كامپيوتري و آئين نامه اجرايي آن بوده و تمامي مندرجات قانون و آئين نامه ياد شده در مقابل خريدار قابل استناد ميباشد و خريدار مكلف به حفظ حقوق مادي و معنوي گروه نرم افزاری اوراش است و در صورت تخلف خريدار از مفاد اين بند مسئوليت جبران كليه خسارات مادي و معنوي ، مستقيم و يا غير مستقيم ناشي از كپي برداري ، انتقال و غيره برعهده خريدار بوده و انجام اقدامات ياد شده توسط كارمندان خريدار نيز نافي مسئوليت خريدار نميباشد و در اين صورت خريدار و شخص متخلف متضامنا مسئول جبران خسارت وارده خواهند بود .

2. نرم افزار موضوع قرارداد در انحصار گروه نرم افزاری اوراش میباشد و خریدار حق هیچگونه تکثیر و کپی برداری و فروش غیر مجاز را ندارد.

3. تعهد فروشنده تنها در قبال امکانات موجود در نرم افزار می باشد و بروزرسانی های جدید در مقاطع زمانی مختلف ارائه می گردد لذا بسته ارائه شده قابل عودت نیست، خواهشمندیم قبل از خرید، از امکانات کامل بسته موجود اطلاع حاصل نمایید.

4. گروه نرم افزاری اوراش در خصوص هرگونه تغيير در مشخصات نرم افزار فروخته شده و رد يا قبول هرگونه پيشنهاد جهت تغيير در محتویات نرم افزار كاملا مختار ميباشد لذا تحت هر شرايطي چنانچه درخواست خريدار مبنی بر اضافه کردن امکان جديد و يا انجام تغييراتي در نرم افزار از طرف گروه نرم افزاری قبول گردد , تمامي هزينه هاي مرتبط با پيشنهاد خریدار توسط شرکت محاسبه و دريافت ميگردد و برنامه زمانبندي كاملا در اختيار گروه نرم افزاری اوراش ميباشد.

5.نرم افزارهاي موضوع قرارداد،جهت کار بر روی تعداد مشخصی (ذکر شده در صفحه محصول) کامپیوتر به خریدار ارائه میگردد. در صورت تمایل خریدار به استفاده، بیش از این مقدار به ازای هر سیستم اضافی می تواند هزینه آن را به فروشنده پرداخت کند.

6. نرم افزار موضوع قرارداد پس از دریافت کد فعال سازی، قابل برگشت نمیباشد.

7. کدهای فعال سازی دریافتی به هیچ وجه قابل حذف یا انتقال به سیستم دیگرنیست.

8. در صورتی که خریدار تمامی کدهای فعال سازی خود را دریافت کرده باشد، اگر سیستم وی (هارد دیسک) به هر دلیل نیاز به تعویض داشته باشد؛ خریدار می بایست برای کامپیوتر جدید مجوز نصب جدید خریداری نماید.

9. در صورت درخواست مشتری برای انجام خدمات خارج از گارانتی، حق الزحمه آن طبق تعرفه دریافت می گردد.

- قیمت محصولات در تمامی نمایندگی ها یکسان بوده و نمایندگی حق دریافت هزینه مازاد و تغییر قیمت مصوب را ندارد.

- قيمتهای اعلام شده برای محصولات تا پایان شهریور سال 1400 معتبر خواهد بود.

 

تعهــــدات پشتیبانی نرم افزارها

1. خدمات پشتیبانی نرم افزارهای صنفی اوراش شامل بروزرسانی های احتمالی و خدمات غیر تلفنی (چت آنلاین وب سایت، واتس اپ، تلگرام) به مدت یکسال شمسی رایگان می باشد.

2. تمامی محصولات در حین خرید شامل تعداد روز مشخص سرویس خدمات پشتیبانی تلفنی می باشند و بعد از آن برای استفاده از خدمات پشتیبانی تلفنی کاربر نرم افزار بایستی خدمات پشتیبانی مورد نیاز را تهیه کند. (توضیحات بیشتر)

3. تعهدات پشتیبانی شامل رفع خطاهای نرم افزاری و در اختیار گذاشتن نگارش های جدید نرم افزار در طول دوره اعتبار پشتیبانی است.

4. تعهدات پشتیبانی نرم افزار فوق شامل عیوب حاصل از اشتباهات عمدی کاربران و آلودگی سیستم به ویروسهای مختلف نمیباشد.

5. خریدار موظف به تهیه پشتیبان از اطلاعات به روی يک حافظه جانبی می باشد و در صورت عدم رعایت این بند فروشنده هیچگونه تضمینی برای بازیابی اطلاعات از دست رفته را ندارد.

6. پشتیبانی نرم افزار از طریق سایت اینترنتی www.Orash.ir، تماس تلفنی با فروشنده و ابزار های رایج پشتیبانی از راه دور (مانند نرم افزار TeamViewer یا AnyDesk) انجام می شود.

7. در صورت نیاز خریدار به ارائه خدمات، خریدار مسئولیت برقراری ارتباط مستقیم با واحد پشتیبانی شرکت از طریق سایت پشتیبانی، شماره تماس های پشتیبانی واحد پشتیبانی این شرکت را دارد در غیر این صورت شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به رفع مشکلات را ندارد.

8. پس از پایان مدت قرارداد پشتیبانی در صورت نیاز خریدار به خدمات پشتیبانی ، خریدار می بایست با توجه به قیمت مصوب قرارداد تمدید پشتیبانی را منعقد و مبلغ آن را با فروشنده تسویه نماید. (حداکثر مدت پشتیبانی 4سال میباشد).

9. در صورت عدم تمدید قرارداد پشتیبانی هزینه های ارائه خدمات و یا در اختیار گذاشتن نگارش های جدید نرم افزار از خریدار به صورت نقدی دریافت می گردد.

 

 

telephone

(051) 361 05

مشهد ، چهار راه فرامرز عباسی، مجتمع یاس، واحد 301 و 302

پست الکترونیک : info [@] Orash.ir

عضویت در خبرنامه

بالا