سوالات مربوط به خرید و فعال سازی نرم افزار ها

برنامه از چه نوع قفلی استفاده می کند؟

پاسخ: قفل نرم افزاری. 
 

امکان ارائه قفل سخت افزاری وجود دارد؟

پاسخ: خیر، امکان پذیر نیست. 
 
پاسخ: کدی است 6 رقمی که برای هر سیستم منحصر بفرد خواهد بود، این کد بر اساس سخت افزار سیستم کاربر (هارد دیسک سیستم) تولید می شود، و به همین دلیل این کد همیشه برای سیستم ثابت بوده و با فرمت کردن، نصب مجدد ویندوز و ... تغییر نمی کند.
 
در صفحه فعال سازی نرم افزار، کد فعال ساز چیست؟
پاسخ: به منظور حذف محدودیت های نسخه آزمایشی نیاز به شماره ای چند رقمی دارید به نام کد فعال ساز؛ که این کد بر اساس شناسه کاربری سیستم بعد از خرید به شما ارائه داده خواهد شد. و باعث می شوذ تا محدودیت های نسخه آزمایشی حذف گردد.
 
آیا کد فعال ساز با تغییر ویندوز یا فرمت کردن هارد تغییر می کند؟
پاسخ: خیر، کد فعال ساز شما با تغییر ویندوز یا فرمت کردن هارد تغییر نخواهد کرد. این کد فقط در صورتی که هارد سیستم عوض شود تغییر خواهد کرد.
 
در صورتی که هارد سیستم بسوزد یا بخواهیم آن را ارتقاء دهیم چه باید کرد؟
پاسخ: باید مجددا کد فعال سازی جدید دریافت کنید. کد فعال سازی قبلی قابل استفاده نخواهد بود.
 
امکان ابطال یا انتقال کد فعال سازی دریافتی وجود دارد؟
پاسخ: خیر، تحت هیچ شرایطی کد فعال سازی دریافتی ابطال، انتقال و یا غیرفعال نخواهد شد.
 
من دو رایانه دارم، آیا می توانم از برنامه هم در منزل و هم در محل کار استفاده کنم؟
پاسخ: بله، اما شناسه کاربری هر کدام از آن رایانه ها متفاوت است، با خرید برنامه امکان فعال سازی و نصب برنامه بر روی دو سیستم وجود خواهد داشت. 
 
در صورتی که تمامی کد های مجاز را دریافت کرده باشیم، باید برای کد بعدی مجددا خرید انجام دهیم؟
پاسخ: خیر، شما بر هر تعداد کد اضافه نیاز داشته باشید می توانید به حساب کاربری خود در سایت وارد شوید و از منو بسته های من => خرید مجوز اضافی اقدام به تهیه مجوز نمایید.
 
کد فعال سازی به چه صورت ارسال می گردد؟
پاسخ: شما می توانید از طریق حساب کاربری خود در سایت، تمامی کدهای خود را مدیریت نمایید. (منوی بسته های من => دریافت کدفعال سازی)
 
آیا برای دریافت کد دوم هم باید اطلاعات پرداخت را وارد کرد؟
پاسخ: خیر، سابقه خریدهای شما در حساب کاربری شما وجود دارد، از طریق حساب کاربری خود در سایت، می توانید تمامی کدهای خود را مدیریت نمایید. (منوی بسته های من => دریافت کدفعال سازی)
 
کد فعال سازی ای که دریافت می کنیم تاریخ اعتبار دارد؟ چند بار می شود از آن استفاده کرد؟
پاسخ: هیچ تاریخ اعتبار یا محدودیت استفاده ای در نرم افزار وجود ندارد. تا هر زمان که بخواهید، در صورتی که از همان رایانه استفاده کنید می توانید از نرم افزار استفاده کنید.
 
آیا کد فعال سازی بعد از مدتی از کار نمی افتد؟
پاسخ: خیر، تنها دلیلی که می تواند باعث تغییر کد فعال سازی شما شود تغییر هارد سیستم است.
 
آیا برنامه دارای پشتیبانی می باشد؟
پاسخ: بله، از زمانی که شما نرم افزار را خریداری می کنید می توانید از مزایای پشتیبانی برنامه شامل نسخه ای جدید، سوالات احتمالی از واحد پشتیبانی و ... استفاده کنید.
 
آیا برای پشتیبانی نرم افزار باید هزینه ای پرداخت کرد؟
پاسخ: نرم افزار کاملا تست شده و در چندین سال از ارائه آن می گذرد در نتیجه تمامی بخش های کامل تست و بررسی شده است. اما در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانید به صورت رایگان از پشتیبانی شرکت استفاده نمایید.
 
آیا بعد از اینکه نسخه جدیدی ارائه شود، باز می توان از نسخه های قدیمی استفاده کرد؟
پاسخ: بله، شما بدون هیچ محدودیتی می توانید همان نسخه که دارید استفاده کنید.
 
چطور از ارائه نسخه جدیدی از برنامه مطلع خواهیم شد؟
پاسخ: در صورتی که به هنگام اجرای برنامه به اینترنت متصل باشید، در صورت ارائه نسخه جدیدی از برنامه نرم افزار به صورت خودکار به شما اطلاع خواهد داد.
 
آیا در زمان خرید آنلاین امکان دریافت بسته فیزیکی نرم افزار وجود دارد؟
پاسخ: بله، در حین ثبت سفارش آنلاین در مرحله ارسال پستی سفارش در صورت نیاز می توانید گزینه دریافت بسته و فاکتور را فعال کرده و آدرس و کد پستی را وارد نمایید تا بسته پستی برای شما ارسال شود که هزینه آن طبق تعرفه اعلام شده در صفحه به مبلغ سفارش شما اضافه خواهد شد.
 
محتوای بسته پستی چیست؟
پاسخ: سی دی نرم افزار که دقیقا حاوی فایل ها موجود در مرکز دانلود وب سایت می باشد که در قالب بسته بندی محصول به همراه فاکتور سفارش برای شما ارسال خواهد شد.
 
اگر بسته پستی را سفارش ندهم؛ بعداَ با مشکل مواجه نخواهم شد؟
پاسخ: خیر، خدمات بر اساس مشخصات کاربری ثبت شده در سایت به کاربران ارائه خواهد شد، و اصلا بسته فیزیکی ملاک نخواهد بود، و شما هر زمان نیاز به نصب محصول داشتید می توانید آخرین نسخه ان را از مرکز دانلود سایت دانلود و نصب کنید.
 
آیا پس از خرید امکان ارتقا برنامه به نسخه های دیگر وجود دارد؟
پاسخ: بله، شما می توانید از طریق حساب کاربری خود منوی بسته های من => گزینه ارتقا نرم افزار خود را به نسخه های جدید طریق (مثلا چاپ چک به چک و بانک) ارتقا دهید. 
 
 
 
 
 
 
 

(051) 36 10 99 00 , (021) 88 36 95 30 - 1

مشهد ، چهار راه فرامرز عباسی، پاساژ دهقان

پست الکترونیک : info [@] Orash.ir

عضویت در خبرنامه

بالا